Paranna asiakaskokemusta ja houkuttelevuutta kahdelle miljoonalle suomalaiselle 

Instagram
LinkedIn

Tällaistakin kohtaamme

“Tämän kerran me autetaan sinua keräämään ruokaostokset, mutta jatkossa et ole tervetullut hoitamaan ostoksiasi meillä ilman avustajaa.”

“Miten tyhmä tuo tyyppi oikein voi olla? Olen sanonut saman asian jo kolme kertaa, eikä se tajunnut vieläkään!”

Suomessa on

0
Näkövammaisia
0
Kuulovammaisia
0
Eläkeläisiä
0
Suomalaisista

Haluatteko olla kuten esimerkin kauppa, joka vielä 2020-luvulla kielsi Heidiä käymästä yksin ruokaostoksilla?

Tunnistaisivatko työntekijänne Tonin kuulovammaiseksi ja tietäisivätkö he, miten kommunikoinnista voisi tehdä helppoa?

Suomessa on yli 800 000 kuulovammaista ja 55 000 näkövammaista. Se tarkoittaa, että yli 15 % Suomessa asuvista ihmisistä on kuulo- tai näkövammaisia. Se on noin joka kuudes asiakkaasi. Yli 65-vuotiaita Suomessa on 1,3 miljoonaa. Iän myötä myös aistit heikkenevät. Meidän oppimme tekevät heidänkin asiakaskokemuksestaan paremman.

Me autamme sinua varmistamaan, että pystytte palvelemaan myös heitä.

Meillä on tarjolla neljä laajuudeltaan erilaista koulutusta, joista kaikki räätälöidään juuri sinun organisaatiotasi varten.

Palvelupaketit

Taruolennot tutuiksi

-videokirjasto

590 €+ 17 €/osallistuja/vuosi
  • - kattava videokirjasto näkö- ja kuulovammaisten kanssa toimimisesta
  • - aiheina muun muassa ostopolku, tilojen esteettömyys ja sivujen saavutettavuus
  • - konkreettiset ohjeet näkövammaisen opastamiseen ja huonokuuloisen kanssa kommunikointiin
Sankariteot mielessä

-etäkoulutus

1 400 €/koulutuskerta
  • - tunnin mittainen koulutus vaikka organisaatiosi koko henkilökunnalle
  • - tietoa esimerkiksi sivujen, tilojen, asiakaspalvelun tai ostopolun esteettömyydestä
  • - paljon henkilökohtaisia esimerkkejä
Aistimysteerien

sankari

3 790 €+ 50 €/osallistuja
  • - Mysteerishoppaus: testaamme tämänhetkisen saavutettavuutenne verkossa ja paikan päällä
  • - Kahden tunnin koulutus perustuen tekemiimme havaintoihin
  • - Kehittämisraportti: annamme ehdotuksia esteettömyyden ja kilpailukyvyn lisäämiseen

Koulutuksemme on tarkoitettu kaikille niille organisaatioille, joissa halutaan yhdenvertaisuuden olevan kauniiden sanojen lisäksi myös konkreettisia tekoja. Palvelumme ovat räätälöitävissä tarpeidenne mukaan.

Kaikkiin hintoihin lisätään arvonlisävero ja mahdolliset matkakustannukset pääkaupunkiseudun ulkopuolelle.

Heidi Torn

Aistivammaisten asiakaskokemuksen viitankantaja

Heidi on syntymäsokko, jonka aivoille sattuneen koodausvirheen vuoksi hän näkee vain valoa ja varjoja.

Heidi toimii myös rekrytointiyrittäjänä, viimeistelee esikoiskirjaansa ja julkaisee omaa musiikkia.

Soita minulle +358 509105922
LinkedIn

Toni Hinkka

Supersensitiivinen etäkyborgi

Toni sai kuulovamman armeijaurallaan 25-vuotiaana. Tonin vamma vastaa tilannetta, jossa valtaosa on kahdeksankymppisenä.

Toni on myös tietokirjailija, ammattimentori, vaikutusvoimavalmentaja ja suosittu puhuja. Kuulolaitteineen kyborgi.

LinkedIn

Varaa etätapaaminen kanssamme, niin jutellaan lisää!


Heidi ja Toni MTV Uutisten haastateltavana (klikkaa kuvaa)
Klikkaa kuvaa ja katso haastattelu

Lista näkö- ja kuulovammaisen asiakaskokemukseen vaikuttavista asioista

Tätä listaa voi hyödyntää niin virastoissa, kouluissa, kaupoissa, kauppakeskuksissa, hotelleissa, ravintoloissa ja erilaisissa tapahtumissa kuin asiakaspalvelussakin. Oletko jo ottanut selvää, miten nämä on työpaikallasi huomioitu?

Olemme tiivistäneet sinulle listan asioista, joiden huomioiminen parantaa näkö- ja kuulovammaisten sekä iäkkäämpien ihmisten asiakaskokemusta. Samalla kun varmistat, että lähes miljoona aistivammaista saa parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen, parannat sitä myös vammattomien osalta. Olemme ryhmitelleet huomioitavat asiat välilehdille tilanteiden mukaan, ja niitä voi soveltaa niin tapahtumissa, koulutuksissa, hotelleissa, ravintoloissa, yrityksissä kuin virastoissa. Pienillä teoilla voit varmistaa, ettet vaikeuta vammaisen arkea.

Autamme mielellämme sinua varmistamaan, että teillä jokaisen on helppo ja mukava asioida!

Käyttötapaukset

Selaa välilehdistä

Selaa välilehdistä