Yrityskulttuuri: Miksi ja miten sitä mitataan?
Vinkkejä vaikutusvoimaisen organisaation kehittämiseksi
Seuraava päivä ja aika
Ilmoittautumislomake
Ilmoittaudu alla olevasta lomakkeesta
Webinaarin kuvaus
Kulttuuri syö strategian aamiaiseksi, sanotaan. Kulttuuria on vaikea mitata, sanotaan myös. Kovin vaikea on kulttuuria muuttaa, väitetään.
Käymme näiden sanomisten kimppuun ja todistamme, miksi kulttuuria kannattaa mitata, miten se näppärästi tehdään ja miten mittaaminen kiihdyttää haluttua kulttuurimuutosta.
Kolme case-esimerkkiä todellisesta maailmasta.
Vaikuttavuustakuulla!
Webinaarin asiantuntijat
Toni Hinkka, vaikutusvoimannostaja ja johtamisaktivisti
Toni on vaikuttavuuden ja karisman kehittäjä. Hänen asiakkaitaan ovat monet vaikutusvoimaiset johtajat ja vaikuttajat, johtoryhmät ja tiimit. Toni elää kuten opettaa ja tekee kaiken tosissaan muttei tosiaankaan totisena.
Petra Kärkinen, toimitusjohtaja, myynnin valmentaja
Petran intohimona on erityisesti myynnin kytkeminen asiakaskokemusta tukevaksi tekijäksi. Hän auttaa myyntitiimejä innostumaan myynnistä sekä keräämään enemmän euroja asiakaskokemuksesta tinkimättä.
Timo Kaura, toimitusjohtaja, hallitusammattilainen
Timo on hallituksissa ja johtoryhmissä nähnyt, kuinka tärkeää on yrityskulttuuri ja miten vain mittaamalla voidaan saada todellista muutosta aikaan.